Another journey across the world - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jordy Stevens - WaarBenJij.nu Another journey across the world - Reisverslag uit Amersfoort, Nederland van Jordy Stevens - WaarBenJij.nu

Another journey across the world

Door: Jordy Stevens

Blijf op de hoogte en volg Jordy

04 November 2013 | Nederland, Amersfoort

Mijn laatste reisverslag eindigt prachtig. 13 september 2011 stel ik mezelf de vraag wanneer ik weer zal vertrekken en waar naartoe? Deze vraag kan ik na ruim 2 jaar beantwoorden!! Dreams come true..

Morgenochtend vertrek ik om 06:35 uur richting Dubai. Ik zal vervolgens doorreizen naar Thailand alwaar ik 7 november zal aankomen. De bedoeling van mijn reis is om zoveel mogelijk van de wereld te zien tegen zo laag mogelijke kosten. Landen als Thailand, Maleisië, Borneo, Australie, Nieuw Zeeland, Hawai, Canada, Verenigde Staten en Brazilië staan onder andere op het lijstje met 'te bezoeken landen'.

In eerste instantie wilde ik geen reisverslagen bijhouden, echter ben ik overtuigd door familie en vrienden. Het is leuk voor het thuisfront en super leuk om later terug te lezen. Ik zal dan ook mijn waarbenjij.nu weer oppakken en de lezers jaloers maken met hopelijk fantastische verhalen.

Tot het eerstvolgende reisverlag,


  • 04 November 2013 - 14:47

    Bea Stevens:

    En daar gaan we weer voor de tweede keer,morgen weer richting Schiphol om vervolgens om 06.30 te vertrekken richting Dubai.Goede vlucht en heel veel plezier ZWAAI ZWAAI !!!

  • 04 November 2013 - 16:04

    Alex Stevens:

    Heel veel reisplezier de komende tijd. Een goed moment om het land te verlaten, koud en nat.
    Ben benieuwd naar je reisverhalen en of je alle landen van je lijstje zult bezoeken.
    Het ga je goed kerel. Tot na het WK.

  • 04 November 2013 - 17:55

    Sanne Oudshoorn:

    Wauw, spannend! Naast de reisverslagen af en toe ook wat foto's uploaden hoor! Veel plezier, maak mooie herinneringen! Liefs

  • 04 November 2013 - 20:25

    Geert En Anneke:

    Hoi Jordy.
    Hele goeie vlucht morgen en de komende dagen en erg veel plezier gewenst. Wij hopen op mooie verhalen en foto's uiteraard en zullen je blijven volgen. Hopen dat je ook deze keer weer heel veel mag zien en ervaren.
    groetjes uit Peize

  • 04 November 2013 - 22:20

    Marieke:

    hoi Jordy, Goede reis morgen, ik ben benieuwd naar je reisverslagen. Liefs Marieke

  • 05 November 2013 - 09:30

    Antoon:

    Lekker hor Jordy Wasbordy! Veel plezier man, en lees alle verslagen idd graag:)

  • 05 November 2013 - 19:43

    Henk En Gonnie:

    Als het goed is, zit je nu inmiddels in Dubai en heb je de 1e vlucht gehad...We wensen jou ontzettend veel plezier en geniet van je "wereldreis"! Leuk dat je toch hebt besloten om je waarbenjij.nu-site weer op te pakken, we hopen zo een beetje met je mee te kunnen genieten vanuit het koude Nederland! Groeten uit Emmen en let goed op je pinpas hè :)

  • 10 November 2013 - 21:57

    Karin:

    Hi neef! Heel veel plezier en super dat je ons op de hoogte gaat houden. Zo hebben wij ook weer een beetje vakantie;-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jordy

Actief sinds 28 Sept. 2010
Verslag gelezen: 369
Totaal aantal bezoekers 46146

Voorgaande reizen:

05 November 2013 - 13 Juli 2014

Journey across the world

01 Maart 2011 - 24 Augustus 2011

Australie, Nieuw Zeeland en Fiji

Landen bezocht: